امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, October 31, 2019

National General Holdings Corp (NGHC) Q3 2019 Earnings Call Transcript

Our technology product posted revenue of $11 million during the quarter. Services provided under our technology assets include a lead marketplace, comparative rating, full CRM capabilities, and data ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A90B27AD1DCC45598B97AF0501E91407&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2fearnings%2fcall-transcripts%2f2019%2f10%2f31%2fnational-general-holdings-corp-nghc-q3-2019-earnin.aspx&c=8925917229543313030&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment