His role oversees online operations for all 14 brands, including day-to-day management of websites, CRM, digital marketing and social media. “When I joined the organisation, the first thing I did was ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9D10192043814E1D8757AC5D90DECA7F&url=https%3a%2f%2fwww.cmo.com.au%2farticle%2f668097%2fhow-transformation-has-helped-true-alliance-deliver-30-per-cent-digital-revenue-growth%2f&c=15191899499415759903&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment