امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, October 28, 2019

NICE inContact CXone Empowers Omnichannel Experiences with New Native Salesforce Lightning User Interface

New CXone Agent for Salesforce Enables Channel Elevation and Reduces Agent Effort The new Lightning-native interface for CXone Agent for Salesforce delivers enhanced functionality and a streamlined ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3D52249CF45E4AF98C6D6524E11157E1&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fnice-incontact-cxone-empowers-omnichannel-110000864.html&c=282822846608130836&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment