امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, October 28, 2019

Licensing is NOT a security mechanism

We’re not talking about systems like CRM that represent a common repository of customer data and a platform to harmonize processes across the organization’s customer facing departments. You wouldn’t ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=83385C3ACBEE40C5A7DB2FDDD0C49FA7&url=https%3a%2f%2fsurvivingcrm.com%2f2019%2f10%2flicensing-is-not-a-security-mechanism%2f&c=9186745838538482542&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment