امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 29, 2019

Chisel AI Expands Leadership Team with Seasoned Software Industry Executives

In the role of Vice President, Product Management at NexJ Systems, he was instrumental in the launch of new cloud-based CRM and Data Analytics software. Chris Laver is a senior technology ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=22DA93585B3F40E79318398B4B541A7A&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fchisel-ai-expands-leadership-team-133000179.html&c=15265713654410205677&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment