امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 29, 2019

New research finds Salesforce economy will create more than USD67 Billion in new business revenues in India From 2019 through 2024

Bangalore (Karnataka) [India], Oct 29 (ANI/BusinessWire India) :Salesforce (NYSE: CRM), the global leader in CRM, today announced new research from IDC that finds Salesforce and its ecosystem of ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1EA8ADF46B9143E6B06145118DDECBAE&url=https%3a%2f%2fin.news.yahoo.com%2fresearch-finds-salesforce-economy-create-more-usd67-billion-115605012.html&c=6053042961359101526&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment