امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 29, 2019

The Head Of Fidelity Institutional Outlines The 4 Macro Trends Taking Over Financial Services Right Now

We all want to build that super platform. “You can look at FIS, SS&C, Envestnet, salesforce.com, inc. (NYSE: CRM), or even Fidelity for that matter. We all come at it from a different root offering ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1EA8ADF46B9143E6B06145118DDECBAE&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2ffinance%2fnews%2fthe-head-of-fidelity-institutional-outlines-the-4-macro-trends-taking-over-financial-services-right-now%2far-AAJxsXm&c=13053554782291885923&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment