امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, October 31, 2019

VC-backed Galvanize hires CRO

It’s our intention to consolidate the category and deliver on our mission to position GRC as the third core enterprise software platform alongside CRM and ERP. Pascal’s background and experience will ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A90B27AD1DCC45598B97AF0501E91407&url=https%3a%2f%2fwww.pehub.com%2f2019%2f10%2fvc-backed-galvanize-hires-cro%2f&c=11561196045957405937&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment