امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 30, 2019

The 5 best traditional American spots in Santa Ana

In the Santa Ana area, consumer spending at restaurants tends to increase the most in November and December, according to data on local business transactions from Womply, a provider of CRM for small ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9D10192043814E1D8757AC5D90DECA7F&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fnews%2fus%2fthe-5-best-traditional-american-spots-in-santa-ana%2far-AAJBvql&c=8854676544185680948&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment