امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 29, 2019

The Top 4 Fears Salespeople Face—and How to Overcome Them

Tara Bryant is senior vice president of Global Sales at Pipedrive, a CRM platform built from the salesperson’s point of view. Bryant brings more than 25 years of sales experience to Pipedrive, where ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1EA8ADF46B9143E6B06145118DDECBAE&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d134907&c=14261123901073025358&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment