امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, October 27, 2019

3 Reasons Why Salesforce.com Could Finally be Poised to Skyrocket in 2020

Salesforce.com (NYSE:CRM) is a lead player in the business of selling cloud-based customer relationship management (CRM) solutions. And there's no denying that Salesforce has seen exceptional stock ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=EDADA7102F304529BC6CA0FC62E7352F&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2019%2f10%2f27%2f3-reasons-why-salesforcecom-could-finally-be-poise.aspx&c=10187617500903854379&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment