امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, October 28, 2019

WeWork Vs. The Rising Remote Workforce: Which Tools are Making Offices Obsolete?

CRM software allows everyone to connect, collaborate, and update information on a shared platform. New data will be updated in real-time, ensuring that everyone has the latest data on a customer or ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3D52249CF45E4AF98C6D6524E11157E1&url=https%3a%2f%2fgetvoip.com%2fblog%2f2019%2f10%2f28%2fwework-vs-remote-workforce%2f&c=17539173923171994596&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment