امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, October 31, 2019

10 Companies Whose CEOs Care About All Stakeholders

Salesforce (NYSE:CRM) CEO Marc Benioff recently declared that capitalism is dead, suggesting that America “[Needs] a new, more sustainable, more equitable, more fair capitalism.” Benioff’s ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1733AB960F434A06ABD38215D62A7C64&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2f10-companies-whose-ceos-care-about-all-stakeholders-1028649626&c=11203752713318663997&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment