امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, October 27, 2019

Here’s What You Must Do to Develop a Modern Custom CRM

CRMs are the fastest growing area of business technology with projections of CRM software becoming an $80 billion industry by 2025. And yet, research shows that adoption rates are low and failure ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=EDADA7102F304529BC6CA0FC62E7352F&url=https%3a%2f%2fmedium.com%2fdatadriveninvestor%2fheres-what-you-must-do-to-develop-a-modern-custom-crm-f29072d02998&c=8796754942550863345&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment