امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, October 26, 2019

Google BigQuery: A Tutorial for Marketers

While Google Analytics makes it possible to add CRM, back-office, or call-tracking data (via the API or Measurement Protocol), it’s still a suboptimal solution to consolidate your data. You have ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=99C526AF77824213BF859F4CDEB5FB57&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fmarketing%2fgoogle-bigquery-a-tutorial-for-marketers-02252216&c=3615376937823434354&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment