امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 1, 2019

Full Circle Insights Congratulates 15 Customers Named to Forbes Cloud 100 List

Built on a poular CRM system, Full Circle products deliver a single source of data truth, aligning marketing and sales teams for better performance. "Full Circle Insights is one of the most critical ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=11C52E8FE0014F1084FAF1944EAF4392&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-full-circle-insights-congratulates-15-customers-named-forbes-%2f2019%2f10%2f01%2f9026883.htm&c=8805847693955319110&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment