AxisCare's robust web-based software provides non-medical agencies with features like custom reporting, GPS Mobile App, 2-way caregiver chat, third-party billing, automated billing & payments, ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CEC01B022FD64FCD8628A1DAD00E7A0D&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2faxiscare-home-care-software-awarded-technology-elite-award-for-best-non-medical-home-care-administration-application-2019-1028633349&c=4917149582168540997&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment