امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, October 27, 2019

Aggregator secures partnership with fintech

The new arrangement will see fintech ActivePipe integrate an exclusive version of its mortgage broker product with top aggregator Finsure’s brand-new Infynity CRM platform. Paul Smith, head of ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CEC01B022FD64FCD8628A1DAD00E7A0D&url=https%3a%2f%2fwww.brokernews.com.au%2fnews%2fbreaking-news%2faggregator-secures-partnership-with-fintech-267618.aspx%3fhss_channel%3dtw-29138723&c=6611952575781875396&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment