امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 12, 2022

Snowflake Stock Is Rallying. Barclays Turned Bullish.

Snowflake stock received a boost Wednesday from Barclays analyst Raimo Lenschow, who raised his rating on the fast-growing cloud-based data analytics company to Overweight from Equal Weight. The call ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=70B13FC3D56947238D79D6A55BF40718&url=https%3a%2f%2fwww.barrons.com%2farticles%2fsnowflake-stock-upgrade-51642003586&c=18232871038858683578&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment