امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 13, 2022

Shift4Shop Review: Its Most Robust Plan Is Free—With A Catch

You may know Shift4Shop as the original name it had for over 20 years: 3dcart. At first glance at its plans, you might wonder if Shift4Shop really offers its most extensive option completely free, and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=911E600443AB46EABF942C4530FD9230&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fadvisor%2fbusiness%2fsoftware%2fshift4shop-review%2f&c=17637863836242377089&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment