امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, May 18, 2019

SAP Channel Chief: We’ll ‘Remove The Barriers’ For Partners In Digital Transformation Quest

In the most channel-significant announcement at Sapphire the company said it will provide channel partners with free 12-month access to the company's S/4HANA Cloud ERP applications and C/4HANA CRM ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F9384D121CE34659912D50684EA57529&url=https%3a%2f%2fwww.crn.com%2fnews%2fchannel-programs%2fsap-channel-chief-we-ll-remove-the-barriers-for-partners-in-digital-transformation-quest&c=2792696174442881527&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment