امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 30, 2019

Salesforce Launches a Low-code Blockchain Platform for CRM; Simplifies Partner Networks

To share a press release or news update, please email our Features Editor, Ameya at: ameya.dusane@martechadvisor.com “We help companies build for the future by making breakthrough technology ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7D89D9F7E6BE4CC6A1A9963704767A75&url=https%3a%2f%2fwww.martechadvisor.com%2fnews%2fcrm%2fsalesforce-launches-a-low-code-blockchain-platform-for-crm-simplifies-partner-networks%2f&c=17739761467192396569&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment