امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 31, 2019

Funnel Health Over Time Reports, Self-Selection Marketing, & Updates to HubSpot Campaigns [Hubcast 226]

I have a client who was running into issues with deliverability of their one-to-one emails in HubSpot, and wanted to turn off open and click tracking for emails they send from the CRM. If you’re ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=10EAC9D6153B45DDA661244C9D71A3AA&url=https%3a%2f%2fwww.impactbnd.com%2fblog%2ffunnel-health-over-time-reports-self-selection-marketing-and-updates-to-hubspot-campaigns-hubcast-226&c=14524083152972050446&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment