امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, May 29, 2019

Musings On Why LinkedIn Bought Drawbridge

For example, Davies said, Microsoft is making big investments in the cloud and moving more into CRM. There’s nothing stopping Microsoft from offering B2B marketers who store their data in its cloud ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4A441DA4F6584CFB9AE775F6460FD8A4&url=https%3a%2f%2fadexchanger.com%2fad-exchange-news%2fmusings-on-why-linkedin-bought-drawbridge%2f&c=5471893573028215984&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment