امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 30, 2019

Salesforce dives into blockchain with low-code CRM offering

Salesforce has announced the launch of Salesforce Blockchain, a CRM product which aims to let users share verified, distributed data sets across a network of partners and third parties. The low-code ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=87B4253C304A4182A46A7B053AA18F82&url=https%3a%2f%2fwww.marketingtechnews.net%2fnews%2f2019%2fmay%2f30%2fsalesforce-dives-blockchain-low-code-crm-offering%2f&c=5625106368594522411&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment