The spending ranges from relatively simple methods such as email automation to complex systems such as customer relationship management (CRM) and marketing automation. While Forrester doesn’t break ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=10EAC9D6153B45DDA661244C9D71A3AA&url=https%3a%2f%2fwww.publishersweekly.com%2fpw%2fby-topic%2fdigital%2fcontent-and-e-books%2farticle%2f80317-keeping-up-with-tech-should-be-a-publishing-priority.html&c=15289701007740397753&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment