امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 31, 2019

Salesforce Earnings: What to Watch for in Its Q1 2019 Report

Salesforce (CRM - Get Report) reports first quarter earnings on Tuesday June 4th. Jeff Marks, Senior Portfolio Analyst for Jim Cramer's charitable trust ActionAlertsPLUS, says investors should focus ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=10EAC9D6153B45DDA661244C9D71A3AA&url=https%3a%2f%2fwww.thestreet.com%2fvideo%2ffocus-on-billings-when-salesforce-reports-earnings-next-week-14977943&c=12353852451700082555&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment