امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 30, 2019

Merkle Builds Performance Marketing Lab

The strategy relies on concepts such as cross-channel marketing and uses it to integrate strategies such as predictive lifetime and CRM modeling into search, social and display campaigns. Many of the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7D89D9F7E6BE4CC6A1A9963704767A75&url=https%3a%2f%2fwww.mediapost.com%2fpublications%2farticle%2f336315%2fmerkle-builds-performance-marketing-lab.html&c=9957418151044772708&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment