امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 30, 2019

Software And BPO Services Market is set for a Potential Growth Worldwide: Excellent Technology Trends with Business Analysis

It’s vital you keep your market knowledge up to date segmented by Large Enterprises & Small And Medium Enterprises, , CRM BPO, Infrastructure Software & HRO BPO and major players. If you have a ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7D89D9F7E6BE4CC6A1A9963704767A75&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fsoftware-and-bpo-services-market-is-set-for-a-potential-growth-worldwide-excellent-technology-trends-with-business-analysis-2019-05-30&c=4499911159950310871&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment