امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 30, 2019

Salesforce.com (CRM) Dips More Than Broader Markets: What You Should Know

Salesforce.com (CRM) closed the most recent trading day at $153.04, moving -1.39% from the previous trading session. This change lagged the S&P 500's 0.69% loss on the day. Meanwhile, the Dow lost ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=47EF58CDDC624198A3F8DD5182441704&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fsalesforce-com-crm-dips-more-214509783.html&c=12422383842371190326&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment