امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 31, 2019

5G to transform cloud computing in coming years

Little and medium-sized businesses could easily execute ERP or CRM programming without using up every last cent, because of adaptable and adaptable cloud-based arrangements. In any case, the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B82F534B24784FED9EB752CCDFFC98A7&url=https%3a%2f%2fwww.techiexpert.com%2f5g-to-transform-cloud-computing-in-coming-years%2f&c=16459583353667062283&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment