امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 31, 2019

AI-Powered Speech Analytics: Use Cases In the Contact Center

destinationCRM.com is dedicated to providing Customer Relationship Management product and service information in a timely manner to connect decision makers and CRM industry providers now and into the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9190BA8DAED3489AB1546988DD36B046&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fWebinars%2f1340-AI-Powered-Speech-Analytics-Use-Cases-In-the-Contact-Center.htm&c=8576294791360864719&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment