امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 31, 2019

Principles of Process: Implementing Successful Change Management Through Empathy and Empowerment

For example, say an online retail business is having trouble driving repeat customers to its website and would like to install a new CRM platform to improve its customer retention and cultivate ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=10EAC9D6153B45DDA661244C9D71A3AA&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fleadership%2fprinciples-of-process-implementing-successful-change-management-through-empathy-and-empowerment-02206965&c=10327527973638585001&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment