“SmarterHQ connects all of our data sources together and activates personalized messages across our marketing channels,” said Victor Chemtob, Director of CRM & Customer Engagement, Sam’s Club. “We ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=835B554FB163451D8680A27A757DA380&url=https%3a%2f%2fwww.bakersfield.com%2fap%2fnews%2fsmarterhq-expands-into-mobile-with-app-data-collection-and-push%2farticle_459344c6-34ba-53a8-9796-03f3ff0e0705.html&c=1958205011708943982&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment