امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 30, 2019

Vertex Announces Salesforce Commerce Cloud Integration

As a part of Salesforce, the world’s #1 CRM platform, Salesforce Commerce Cloud customers can deliver completely unified experiences that extend beyond commerce to include marketing, customer service ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=87B4253C304A4182A46A7B053AA18F82&url=http%3a%2f%2fwww.swiowanewssource.com%2fbusiness%2farticle_ed9fb147-4609-5655-b07d-bebef9e7bfd3.html&c=14329269236231302662&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment