امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 30, 2019

CRM Operational Risk and Control Analyst # 134083

Working with key partners in Asia, Europe and in the Americas, the CRM Operational Risk and Control Analyst will be involved in: Understanding and explaining the main types of risks handled within the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6E41842DD8494A7AB555DC73E4C171AC&url=https%3a%2f%2fwww.efinancialcareers.com%2fjobs-USA-NC-Raleigh-CRM_Operational_Risk_and_Control_Analyst__134083.id05927856&c=190183580682191872&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment