امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 30, 2019

iClick Interactive Asia Group Limited (ICLK) Q1 2019 Earnings Call Transcript

In addition to making significant progress with our enterprise and CRM solutions, we achieved another quarter of record high gross profit and generated substantial growth in adjusted EBITDA. 2019 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6E41842DD8494A7AB555DC73E4C171AC&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2fearnings%2fcall-transcripts%2f2019%2f05%2f29%2ficlick-interactive-asia-group-limited-iclk-q1-2019.aspx&c=2019213771846529407&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment