امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 31, 2019

Email and payment tools for audience relationship management

Stripe and Precursor lead $4.5M seed into media CRM startup PicoGoogle and Facebook are increasingly slurping up every ad dollar on the internet. Their dominant position is upending the business ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9C4D23F821B24ED6882844B71DD749E9&url=https%3a%2f%2fwww.producthunt.com%2fposts%2fpico-4&c=2664974406401424442&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment