امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 30, 2019

Zylotech Unveils Revenue Operations Framework to Optimize B2B Customer Life-cycle

With today’s advancements in AI and machine learning, marketing, sales, and CRM, data can now be unified to deliver a cohesive and comprehensive customer-centered view to inform strategic decisions. ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=87B4253C304A4182A46A7B053AA18F82&url=https%3a%2f%2fforextv.com%2ftop-news%2fzylotech-unveils-revenue-operations-framework-to-optimize-b2b-customer-life-cycle%2f&c=1402611980137137471&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment