"Given the pace of product innovation, we are becoming less concerned about competition from IQVIA, which is making noise in the market with a CRM product that comes at a fraction of the price of ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=87B4253C304A4182A46A7B053AA18F82&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fstory%2fveeva-systems-stock-heads-for-best-day-since-2014-after-earnings-beat-stephens-upgrade-2019-05-30&c=16646518025031904327&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment