امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 31, 2019

Embedding a QlikView Dashboard in SAP C4C CRM tool

I have been asked to figure out if it is possible to Embed a QlikView dashboard into the SAP C4C CRM environment. I know that it is possible to extract data from SAP using a connector but after ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B82F534B24784FED9EB752CCDFFC98A7&url=https%3a%2f%2fcommunity.qlik.com%2ft5%2fQlikView-Integration%2fEmbedding-a-QlikView-Dashboard-in-SAP-C4C-CRM-tool%2ftd-p%2f1587001&c=5920709789757940626&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment