امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 31, 2019

Salesforce Announces Blockchain Platform

Salesforce.com recently unveiled Salesforce Blockchain, a platform that brings blockchain and CRM together with the goal of allowing companies to create blockchain networks, workflows, and apps that ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F33B844665634D0596D6D3BAA3F06385&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d132047&c=17574849302835771049&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment