امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 30, 2019

ABBYY and M-Files Strengthen Collaborative Partnership to Accelerate Enterprise Digital Business Transformations

CRM, ERP and other business systems and repositories. Thousands of organizations in more than 100 countries use M-Files for managing their business information and processes, including NBC Universal, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=87B4253C304A4182A46A7B053AA18F82&url=http%3a%2f%2fvirtual-strategy.com%2f2019%2f05%2f30%2fabbyy-and-m-files-strengthen-collaborative-partnership-to-accelerate-enterprise-digital-business-transformations%2f&c=17093210329671917044&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment