امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 30, 2019

YayPay Named a Major Player in the IDC MarketScape for SaaS and Cloud-Enabled Account Receivables Applications

Integrated with multiple accounting, ERP, billing, and CRM applications, YayPay is designed to build a streamlined collections process to help organizations better predict AR invoice payment, manage ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=87B4253C304A4182A46A7B053AA18F82&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2019%2f05%2f30%2f8965027.htm&c=15027202174130334318&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment