امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 30, 2019

S&P among early users of Salesforce blockchain

Salesforce [NYSE: CRM], the global leader in CRM, today announced Salesforce Blockchain, a low-code platform that enables organizations to share verified, distributed data sets across a trusted ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7D89D9F7E6BE4CC6A1A9963704767A75&url=https%3a%2f%2fwww.finextra.com%2fpressarticle%2f78588%2fsp-among-early-users-of-salesforce-blockchain&c=7631703739654984156&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment