Manage sales email inbox (Delegate) enquirers and responses, making sure we respond timely ·Contact existing customers to follow up enquirers and / or to update CRM system (Cold Calling) ·Carry our ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9C4D23F821B24ED6882844B71DD749E9&url=https%3a%2f%2fjobs.smartrecruiters.com%2fHoneyPotPeopleLtd%2f743999689140856-sales-support-administrator&c=11658471828694029490&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
No comments:
Post a Comment