امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 31, 2019

Sales Support Administrator

Manage sales email inbox (Delegate) enquirers and responses, making sure we respond timely ·Contact existing customers to follow up enquirers and / or to update CRM system (Cold Calling) ·Carry our ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9C4D23F821B24ED6882844B71DD749E9&url=https%3a%2f%2fjobs.smartrecruiters.com%2fHoneyPotPeopleLtd%2f743999689140856-sales-support-administrator&c=11658471828694029490&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment