امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 31, 2019

Does Veeva Systems Still Have Room to Run?

Veeva is constantly expanding its ecosystem with new features, which include the Veeva Nitro data warehouse, employee training tools in Veeva Vault, the Veeva CRM Sunrise UI (which lets employees ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B82F534B24784FED9EB752CCDFFC98A7&url=https%3a%2f%2fwww.fool.com%2finvesting%2f2019%2f05%2f30%2fdoes-veeva-systems-still-have-room-to-run.aspx&c=15336738965212424&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment