امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, May 18, 2019

Salesforce.com: Management Expects Strong Growth, But Its Stock Is Expensive

Salesforce.com, Inc. (CRM) has produced strong growth over the last decade and management is expecting more growth for 2021. The company operates with moderate profit margins and returns on equity. ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F9384D121CE34659912D50684EA57529&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4264969-salesforce-com-management-expects-strong-growth-stock-expensive&c=3905483035256128598&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment