امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 30, 2019

From martech silos to an omnichannel stack

and CRM environments, among others. This made sense for improving digital customer engagement in those platforms, but also led to serious challenges that now need attention. When you apply ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=87B4253C304A4182A46A7B053AA18F82&url=https%3a%2f%2fmarketingland.com%2ffrom-martech-silos-to-an-omnichannel-stack-261793&c=15844552050132808924&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment