امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 30, 2019

Introhive, SalesLevers Partner to Deliver Data-Powered Sales Performance Strategies

Introhive's relationship intelligence and advanced CRM data analytics will help us enable modern, digital sales organisations to target the right decision maker much faster and easier." ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6E41842DD8494A7AB555DC73E4C171AC&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2fintrohive-saleslevers-partner-to-deliver-data-powered-sales-performance-strategies-1028240988&c=8866191026418996432&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment